Кабiнет карыстальнiка
Увайсцi

Кабiнет карыстальнiка
карткi Wi-Fi
Увайсцi


RSS  Syndicate content    
 

Белтэлекам ZALA

Парадак аказання паслуг

Printer-friendly version

Паважаныя абаненты!

 

РУП «Белтэлекам» уносіць шэраг змяненняў і дапаўненняў у «Парадак аказання паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт (byfly ™)». Яны датычацца наступных пытанняў:

 

-уведзена азначэнне «тэхнічнай магчымасці аказання паслугі»;

-зменены тэрміны дзеяння «Абяцанага плацяжу»;

-удакладнены параметры, якія тычацца Wi-Fi версіі ас;

-актуалізаваны пытанні аказання дадатковых паслуг у сувязі з закрыццём «Відэапартал», «Кіно па запыце» і «Анлайн-ТВ»;

-выключаныя пытанні, якія тычацца выкарыстання «Унутраных рэсурсаў».

 

Папярэдняя, страціўшая сілу, версія

Парадак аказання

паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт (byflyтм)

 

1. Агульныя палажэнні

 

1.1 Сапраўдны дакумент устанаўлівае парадак узаемаадносін паміж Рэспубліканскім унітарным прадпрыемствам электрасувязі «Белтэлекам» (далей - Аператар) і Абанентамі, якія выкарыстоўваюць прапанаваныя Аператарам паслугі доступу ў сетку Інтэрнэт у межах гандлёвай маркі byfly (далей - Паслугі).

1.2 Аператар аказвае наступныя Паслугі доступу ў сетку Інтэрнэт: па тэхналогіі ADSL (далей - Паслуга ADSL), па тэхналогіі PON (далей - Паслуга PON), па тэхналогіі WLL (далей - Паслуга WLL), па тэхналогіі Wi-Fi (далей - Паслуга Wi -Fi) і па тэхналогіі GPRS / EDGE / HSDPA / UMTS (далей - Паслуга 2G / 3G).

1.3 Паслуга ADSL, Паслуга PON аказваюцца пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці ў Аператара; Паслуга WLL, паслуга Wi-Fi і паслуга 2G / 3G прадастаўляюцца пры знаходжанні Абанента ў зоне, у межах якой існуе пацверджаная Аператарам магчымасць прадастаўлення Паслугі (карты пакрыцця размешчаны на сайце www.byfly.by).

1.4 Узаемныя правы і абавязкі Аператара і Абанента ўстаналіваюцца ў дагаворах (дадатках) аб аказанні Паслуг або ў  публічным дагаворы  аб прадастаўленні Паслуг па папярэдняй аплаце (для Паслугі Wi-Fi па картах доступу).

1.5 Якасць Паслуг кантралюецца Аператарам згодна з СТБ 1962-2012 «Паслугі перадачы даных. Патрабаванні да якасці. Нормы і метады кантролю».

1.5.1 Якасць Паслуг вызначаецца параметрамі і паказчыкамі, прыведзенымі ў табліцах 1 і 2, указаных ніжэй. Паказчыкі якасці Паслуг з'яўляюцца абагульненай характарыстыкай дзейнасці Аператара і разлічваюцца як сярэдняе для ўсёй сукупнасці Абанентаў. Фактычныя значэння паказчыкаў якасці Паслуг размяшчаюцца па адрасе https://www.beltelecom.by/about/quality-reports.

Табліца 1: Параметры якасці Паслуг

 

п.п.

Параметр якасці Паслуг

Значэнне

1

Хуткасць перадачы даных, кбіт/с

 

1.1

· 

максімальная

· 

У адпаведнасці з тарыфным планам

1.2

· 

мінімальная

· 

не менш за 70% ад значэння максімальнай велічыні[1]

2

Час затрымкі перадачы IP-пакетаў, мс

не больш за 400

3

Каэфіцыент страты IP-пакетаў,  %

не больш за 1

 

(1) Хуткасць перадачы даных у адпаведнасці з тарыфным планам забяспечваецца толькі для выпадкаў аказання паслугі з ужываннем правадных тэхналогій (Паслуга ADSL, Паслуга PON). Пры выкарыстанні Абанентам тэхналогіі бесправаднога доступу Wi-Fi або WLL для падключэння абаненцкай прылады (камп’ютар, смартфон і да т.п.) да Канцавога абсталявання хуткасць перадачы даных будзе абмежаваная фактарамі, якія ўплываюць на распаўсюджванне радыёсігналу: аддаленасцю ад кропкі доступу, наяўнасцю памех і перашкод, тэхнічнымі характарыстыкамі падключаемай абаненцкай прылады (ПК, ноўтбук, планшэт і інш.), зашумленасцю радыёэфіру, і не можа перавышаць тэхнічна абгрунтаванай мяжы хуткасці стандарту IEEE 802.11b / g/n / ас (54 Мбіт/с для версій b/g і 100 Мбіт с для версіі n, 867Мбит/с для версіі ас).

 

 

Табліца 2: Паказчыкі якасці Паслуг

п.п.

Паказчык якасці Паслуг

Значэнне

1

Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, %,

не менш за 98

2

Доля паспяховых спроб злучэння ад агульнай колькасці злучэнняў, %,

не менш за 90

3

Доля злучэнняў, якія скончыліся дачасным раз’яднаннем, %,

не больш за 5

4

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па хуткасці перадачы даных, %

не менш за 90

5

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па часе затрымкі перадачы IP-пакетаў, %

не менш за 90

6

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па страце IP-пакетаў, %

не менш за 90

7

Доля дагавароў, па якім доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, што не перавышае колькасць дзён ( з дня рэгістрацыі заявы або падпісання дагавора), указаных у дагаворы або ў парадку (правілах) прадастаўлення паслугі, %

не менш за 99

8

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (пры нарматыўным часе адказу спецыяліста службы не больш за 180 с), %

не менш за 90

9

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

не менш за 95

 

1.6 Паслугі не з’яўляюцца патэнцыйна небяспечнымі для жыцця, здароўя чалавека, маёмасці і навакольнага асяроддзя.

1.7 Паслугі не прадастаўляюцца аператарам электрасувязі, якія маюць ліцэнзію на права аказання паслуг перадачы даных трэцім асобам, за выключэннем падключэння камп'ютарных клубаў і Інтэрнэт-кафэ. Юрыдычныя асобы і індывідуальныя прадпрымальнікі, якія з'яўляюцца ўладальнікамі камп’ютарных клубаў і Інтэрнэт-кафэ, могуць быць падключаныя на ўмовах тарыфных планаў групы «Клуб» з афармленнем Дадатка аб узаемадзеянні аператараў электрасувязі пры аказанні паслуг byflyТМ.

1.8 Паслугі аказваюцца Аператарам на падставе ліцэнзіі на аказанне паслуг электрасувязі.

1.9 Абаненту неабходна мець навыкі працы з абаненцкім абсталяваннем для карыстання Паслугамі.

1.10 Гэты дакумент ўводзіцца наўзамен Парадку аказання

паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт (byflyтм), зацверджанага 20.12.2017.

 

2 Тэрміны і азначэнні

 

У гэтым дакуменце прымяняюцца наступныя тэрміны з адпаведнымі азначэннямі:

2.1 Абанент - фізічная асоба, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, які карыстаецца Паслугай (-амі) на аснове дагаворных адносін з Аператарам.

2.2 Абаненцкае абсталяванне - персанальны камп’ютар ці іншая прылада з магчымасцю падключэння да сеткі Інтэрнэт.

2.3 Блакіроўка - часовае прыпыненне Аператарам доступу Абанента да паслуг па ясна выражаным запыце Абанента або прымусова, у выпадку невыканання Абанентам дагаворных абавязацельстваў.

2.4 Віртуальная карта доступу - гэта унікальныя ідэнтыфікацыйныя даныя, якія атрымліваюцца Абанентам ў электронным выглядзе або з дапамогай адпраўкі SMS для доступу да Паслугі Wi-Fi.

2.5 Віртуальная карта экспрэс-аплаты (далей - ВКЭА) - гэта ідэнтыфікацыйныя даныя, прызначаныя для папаўнення асабовага рахунку Абанента і атрыманыя ў электронным выглядзе.

2.6  Дадатковыя паслугі - паслугі электрасувязі, якія аказваюцца Аператарам у дадатак да асноўных Паслуг згодна ясна выражанаму запыту Абанента.

2.7 Кабінет карыстальніка - інфармацыйная сістэма, прызначаная для кантролю стану асабовага рахунку, плацяжоў і кіравання Паслугамі.

2.8 Карта доступу (КД) - карта, якая змяшчае унікальныя рэквізіты, увод якіх на адпаведнай старонцы web-сайта Аператара забяспечвае доступ Абанента да Паслугі Wi-Fi.

2.9 Карта экспрэс-аплаты (КЭА) - карта, якая змяшчае ідэнтыфікацыйныя даныя, якія выкарыстоўваюцца для папаўнення асабовага рахунку Абанента.

2.10 Інтэрнэт-кантэнт - змесціва (напаўненне) рэсурсу, які знаходзіцца ў сетцы Інтэрнэт, якое ўключае ўсе матэрыялы, размешчаныя на гэтым рэсурсе, у тым ліку тэкставыя матэрыялы, графічныя элементы, аўдыё-візуальныя творы і іншае.

2.11 Асабовы рахунак - рэгістр аналітычнага ўліку ў аўтаматызаванай сістэме разлікаў Аператара, прызначаны для адлюстравання фінансавых аперацый па аказанні паслуг Абаненту і налічэння плацяжоў.

2.12 «Мой Белтэлекам» - Сэрвіс самаабслугоўвання Абанента, даступны праз вэб-партал my.beltelecom.by і дадатак «Мой Белтэлекам» (для аперацыйных сістэм iOS і Android), які дазваляе Абаненту праводзіць аперацыі са сваім асабовым рахункам і паслугамі.

2.13 Мадэм - прылада, якая прымяняецца ў сістэмах сувязі для перадачы інфармацыйнага сігналу ў асяроддзі яе распаўсюджвання.

2.14 Канцавое абсталяванне - камплект абсталявання, які выкарыстоўваецца для аказання Паслугі ADSL, Паслугі PON; стацыянарны бесправадны тэрмінал, які выкарыстоўваецца для аказання Паслугі WLL, бесправадны USB-мадэм (3G-мадэм), які выкарыстоўваецца для аказання Паслугі 2G / 3G.

2.15  Аператар - Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства электрасувязі «Белтэлекам».

2.16  Асноўныя Паслугі - Паслуга ADSL, Паслуга PON, Паслуга Wi-Fi, Паслуга WLL, Паслуга 2G / 3G.

2.17  Прадстаўнік Аператара - асоба, якая мае паўнамоцтвы ажыццяўляць пэўныя дзеянні (афармленне дагаворных адносін, настройку злучэння з сеткай Інтэрнэт, тэхнічную падтрымку) ад імя Аператара.

2.18  Спам - масавая рассылка інфармацыі камерцыйнага або іншага зместу асобам, якія не выяўляюць жадання атрымліваць гэтую інфармацыю.

2.19  Тэхнічная магчымасць - наяўнасць у Абанента фізічнай лініі паміж месцам аказанні Паслугі і вузлом сувязі Аператара, адпаведнасць тэхнічных параметраў абаненцкай лініі патрабаванням для забеспячэння параметраў якасці паслугі; наяўнасць свабодных партоў падключэння на абсталяванні Аператара.

2.20  Тэхналогія PON - тэхналогія стварэння сетак электрасувязі з ужываннем валаконна-аптычных кампанентаў.

 

2.21 Паслуга ADSL - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае абаненту шырокапалосны доступ у сетку Інтэрнэт па абаненцкай лініі, арганізаванай з ужываннем тэхналогіі ADSL. Паслуга ADSL прапануецца з розным наборам хуткасцяў прыёму і перадачы даных, а таксама рознымі формамі тарыфікацыі і разлікаў.

2.22 Паслуга PON - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае абаненту шырокапалосны доступ у сетку Інтэрнэт па абаненцкай лініі, арганізаванай з ужываннем тэхналогіі GPON. Паслуга PON прапануецца з розным наборам хуткасцей прыёму і перадачы даных, а таксама рознымі формамі тарыфікацыі і разлікаў.

2.23 Паслуга Wi-Fi - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае Абаненту бесправадны шырокапалосны доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi стандарту IEEE 802.11b / g / n. Паслуга Wi-Fi прадугледжвае розныя хуткасці прыёму і перадачы даных у залежнасці ад ступені загрузкі базавай станцыі і ўмоў распаўсюджвання радыёсігналу, а таксама розныя формы разлікаў.

2.24 Паслуга WLL - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае Абаненту бесправадны абаненцкі доступ у сетку Інтэрнэт. Паслуга WLL прапануецца на ўмовах тарыфных планаў з улікам перадаплачанага трафіку і рознымі формамі разлікаў.

2.25 Паслуга 2G / 3G - паслуга электрасувязі, якая забяспечвае Абаненту бесправадны доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіях GPRS / EDGE / HSDPA / UMTS. Паслуга 2G / 3G прадугледжвае розныя хуткасці прыёму і перадачы даных у залежнасці ад ступені загрузкі базавай станцыі і ўмоў распаўсюджвання радыёсігналу.

2.26 Паслуга «Прадастаўленне адраснай прасторы» - дадатковая паслуга па прадастаўленні з адраснай прасторы сеткі Інтэрнэт публічнага статычнага IP-адраса.

2.27 Паслуга «Бацькоўскі кантроль» - дадатковая паслуга, якая абмяжоўвае (фільтруе) доступ да непажаданага Інтэрнэт-кантэнту пры ўмове згоды на яе Абанента і ажыццяўлення за яе аказанне аплаты. Непажаданы Інтэрнэт-кантэнт ўключае ў сябе рэсурсы, якія:

· утрымліваюць парнаграфічныя матэрыялы;

· прапагандуюць гвалт, экстрэмізм, заклікі да зьвяржэньня існуючага дзяржаўнага ладу ці да іншых проціпраўных дзеянняў;

· накіраваны на распаўсюджванне наркатычных і псіхатропных рэчываў;

· утрымліваюць шкоднаснае праграмнае забеспячэнне;

· іншыя шкоднасныя сайты.

Па жаданні Абанента можа быць абмежаваны доступ да сацыяльных сетак.

2.28 Паслуга «Турба-кнопка» - дадатковая паслуга перадачы даных, якая дазваляе Абаненту на абмежаваны прамежак часу павялічыць хуткасць доступу ў сетку Інтэрнэт да 100/50 Мбіт / с (прыём / перадача).

2.29 Паслуга антывіруснай аховы - дадатковая паслуга, якая забяспечвае на ўмовах падпіскі антывірусную ахову персанальнага камп’ютара Абанента з дапамогай праграмных прадуктаў іншых вытворцаў, прадстаўленых Абаненту з дапамогай сеткавай інфраструктуры Аператара. Гэтая паслуга не аказваецца уладальнікам і аператарам дзяржаўных інфармацыйных сістэм. Паслуга антывіруснай абароны аказваецца пасля акцэпту Абанентам умоў Дагавора аб прадастаўленні паслуг антывіруснай аховы, пацвярджэннем якога з'яўляецца пакіданне Абанентам адпаведнай адзнакі ў «Кабінеце карыстальніка» на сайце Аператара www.byfly.by або ў «Мой Белтэлекам».

2.30 ONT (Optical Network Terminal) - Канцавое абсталяванне сеткі, пабудаванай па тэхналогіі PON.

2.31 Паслуга «Відэакантроль» - тэлематычная паслуга электрасувязі па перадачы карыстальніку відэаінфармацыі ад відэакамер у рэжыме рэальнага часу і запісанай з відэакамер. Патрабаванні да арганізацыі паслугі «Відэакантроль» устаноўлены ў Парадку аказання паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах, размешчаным на сайце Аператара www.beltelecom.by.

 

 

3 Актывацыя паслуг, прадастаўленне паслуг і спыненне доступу да паслуг

 

3.1 Актывацыя і прадастаўленне Паслугі ADSL і Паслугі PON

3.1.1 Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці прадастаўлення Паслугі ADSL / Паслугі PON, прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Пры неабходнасці Абаненту на тэрмін дзеяння дагаворных адносін прадастаўляецца Канцавое абсталяванне з наяўнага ў Аператара.

3.1.2 Па заяўцы Абанента прадстаўнік Аператара робіць у памяшканні Абанента (кватэры / офісе) настройку злучэння з сеткай Інтэрнэт на абсталяванні Абанента, уключаючы настройку доступу па тэхналогіі Wi-Fi для адной адзінкі канцавога абсталявання і адной абаненцкай прылады. Выезд да Абанента для першапачатковай настройкі Аператар ажыццяўляе без збірання платы, у тым ліку ў выпадку, калі Абанент адмовіўся ад выезду прадстаўніка Аператара, але самастойна не змог зрабіць першапачатковую настройку. Другі і наступныя выезды аплачваюцца па дзеючых тарыфах.

3.1.2.1 У пералік работ, якія выконваюцца пры настройцы або аднаўленні доступу да сеткі Інтэрнэт ўключаецца: праверка і аднаўленне схемы падключэння абсталявання, праверка і аднаўленьне настроек канцавога абсталявання, тэлевізійнай прыстаўкі (пры пакетным прадастаўленні паслуг), настроек сістэмнага і прыкладнога праграмнага забеспячэння на прыладзе Абанента (настройка / стварэнне PPPoE-злучэння, настройка сеткавых падлучэнняў, Інтэрнэт-браўзэра, брандмаўэра і г.д.).

3.1.2.2 Платная настройка Wi-Fi пры паўторных выездах робіцца на адной адзінцы Канцавога абсталявання Аператара і адной прыладзе, указанай Абанентам. Пры неабходнасці настройкі Wi-Fi на некалькіх адзінках канцавога абсталявання / прыладах, кошт аказанай паслугі павялічваецца прапарцыйна колькасці настроеных адзінак канцавога абсталявання / прылад. Паслуга лічыцца аказанай і аплачваецца ў поўным памеры па-за залежнасці ад спраўнасці ПК Абанента і / ці іншых прылад, якія выкарыстоўваюцца для доступу ў сетку Інтэрнэт (ноўтбук, планшэт, мабільны тэлефон і да т.п.)

3.1.3 Для атрымання доступу да Паслугі:

3.1.3.1 для Паслугі ADSL - Абаненту неабходна мець тэлефонную разетку тыпу RJ11 ( «еўраразетку») і разетку сеткі электрасілкавання не далей 1-1,5 метра ад месца ўстаноўкі канцавога абсталявання.

3.1.3.2 для Паслугі PON - Абаненту неабходна мець разетку сеткі электрасілкавання не далей 1-1,5 метра ад месца ўстаноўкі ONT.

3.1.3.3 У выпадку, калі пры першапачатковым падключэнні Паслугі Абаненту недастаткова даўжыні кабеляў, якія ўваходзяць у камплект выдадзенага канцавога абсталявання, Аператар прадастаўляе матэрыялы ў межах устаноўленых нормаў (ад канцавога абсталявання да стацыянарнага ПК) і ажыццяўляе работы па аканцаванні і пракладцы кабеля ў закладныя прылады, у тым ліку крапеж пластыкавых корабаў, прабіўку скразных адтулін пры пракладцы кабеля ў памяшканні Абанента, без збірання платы.

За матэрыялы, якія выкарыстоўваюцца звыш устаноўленых нормаў (ад канцавога абсталявання да стацыянарнага ПК) і працы, якія выконваюцца пры гэтым, бярэцца плата за матэрыялы (кабель UTP Cat.5Е, даўжыня кабеля вымяраецца ад ONT да стацыянарнага ПК для сеткі GPON, або ад сплітара да стацыянарнага ПК для меднай размеркавальнай сеткі) і ўжываюцца адпаведныя тарыфы на дадатковыя работы па абаненцкіх пунктах.

Па жаданні Абанента Аператар можа прадаставіць матэрыялы без выканання адпаведных работ. Пры гэтым у межах устаноўленых нормаў (ад канцавога абсталявання да стацыянарнага ПК) матэрыялы падаюцца без збірання платы, за звышнарматыўныя матэрыялы бярэцца плата, зыходзячы з фактычных затрат. Таксама Абанент можа самастойна набыць дадатковую колькасць неабходнага для падключэння паслуг кабеля.

3.1.4 Персанальны камп’ютар Абанента павінен быць абсталяваны сеткавым адаптарам Ethernet (порт, сумяшчальны са стандартам 100BASE-TX) і ўсталяванымі адпаведнымі драйверамі. Ўстаноўка і / або настройка аперацыйнай сістэмы на абаненцкім абсталяванні Аператарам не робіцца. Настройка злучэння з сеткай Інтэрнэт робіцца толькі на адзін камп’ютар Абанента з аперацыйнай сістэмай Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 і русіфікаваным інтэрфейсам.

3.1.5 Хуткасць доступу да знешніх інтэрнэт-рэсурсаў не з'яўляецца гарантаванай і залежыць ад працаздольнасці каналаў і вузлоў Інтэрнэт, якія знаходзяцца ў адказнасці іншых аператараў электрасувязі.

3.1.6 Для аховы ад несанкцыянаванага выкарыстання рэквізітаў Абанент абавязаны змяніць выдадзены Аператарам першапачатковы пароль доступу да Паслугі ADSL або Паслугі PON, а таксама пароль уліковага запісу для завадскіх настроек праз сеткавы порт Канцавога абсталявання. У далейшым Абанент абавязаны сачыць за станам настроек канцавога абсталявання, перыядычна змяняць пароль і захоўваць яго ў таямніцы. Усе аперацыі, здзейсненыя з выкарыстаннем Канцавога абсталявання Абанента, лічацца здзейсненымі самім Абанентам. Памятка па змене пароля ў завадскіх настройках Канцавога абсталявання размешчана на сайце www.byfly.by у раздзеле «Кліентам».

3.1.7 Хуткасць доступу ў сетку Інтэрнэт на ўмовах тарыфных планаў з аплачаным трафікам устанаўліваецца Аператарам самастойна для кожнага Абанента, зыходзячы з тэхнічнай магчымасці абаненцкай лініі. Пры гэтым Аператар ўстанаўлівае максімальна магчымую хуткасць перадачы даных, якая забяспечвае бесперабойнае аказанне Паслуг, але не больш за 4 Мбіт / с.

3.1.8 Падключэнне на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны» ажыццяўляецца: інвалідам ўсіх груп, сем'ям, якія маюць дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў; шматдзетным сем'ям; воінам-інтэрнацыяналістам; ветэранам ВАВ; сем'ям асоб, якія загінулі (памерлі) пры выкананні воінскіх (службовых) абавязкаў; юрыдычным асобам, якія займаюцца праблемамі інвалідаў усіх груп, сем'яў, якія маюць дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў, шматдзетных сем'яў, воінаў-інтэрнацыяналістаў, ветэранаў ВАВ, а таксама дзіцячым дамам і дзіцячым дамам сямейнага тыпу пры прад'яўленні адпаведных  дакументаў, якія пра гэта сведчаць. Ажыццяўляецца не больш за 1 (адно) падключэнне на 1 Абанента-фізічную асобу. Для Абанентаў-юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў магчымая арганізацыя некалькіх падключэнняў з тарыфнымі планамі лінейкі «Сацыяльны».

3.1.8.1 Тэрмін падключэння Абанента на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны» устанаўліваецца ў адпаведнасці з тэрмінам дзеяння дакументаў, якія пацвярджаюць права падключэння. Пасля заканчэння тэрміну дзеяння названых дакументаў, Абаненту варта пацвердзіць падаўжэнне іх дзеяння, у адваротным выпадку Аператар пакідае за сабой права па заканчэнні пазначанага тэрміну без апавяшчэння Абанента змяніць тарыфны план з лінейкі «Сацыяльны» без уліку трафіку - на тарыфны план кругласутачнага доступу ў сетку Інтэрнэт ( без уліку трафіку) з аналагічнай хуткасцю перадачы даных, тарыфны план «Сацыяльны» - на тарыфны план доступу ў сетку Інтэрнэт з улікам перадаплачанага трафіку згодна пазіцыі 3.1 тарыфаў.

3.1.8.2 Дагаворныя адносіны лічацца спыненымі ў выпадку смерці Абанента, падключанага на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны».

3.1.8.3 Для падключэння на ўмовах тарыфных планаў лінейкі «Сацыяльны» Абаненту неабходна звярнуцца ў службу продажаў Аператара (па тэлефоне, факсе, шляхам запаўнення формы заяўкі на сайце Аператара або непасрэдна ў службу продажаў) і пакінуць заяўку. Да Абанентаў I і II групы інваліднасці па іх жаданні для афармлення і падключэння Паслугі выязджаюць прадстаўнікі Аператара з усімі неабходнымі дакументамі і абсталяваннем. Тэрмін выезду вызначаецца Аператарам і ўзгадняецца з Абанентам.

3.1.9 Паслугі ADSL і / або PON, якія аказваюцца юрыдычным асобам або індывідуальным прадпрымальнікам, прызначаныя для самастойнага спажывання Абанентам і не прадугледжваюць перадачу права карыстання Паслугамі трэцім асобам, у тым ліку на бясплатнай аснове.

 

 

3.2 Актывацыя і прадастаўленне Паслугі WLL

 

3.2.1 Пры наяўнасці ў Аператара тэхнічнай магчымасці прадастаўлення Паслугі WLL, прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Абаненту ў карыстанне на тэрмін дзеяння дагаворных адносін прадастаўляецца стацыянарны бесправадны тэрмінал.

3.2.2 Па заяўцы Абанента, прадстаўнік Аператара робіць ў памяшканні Абанента (у кватэры ці офісе) настройку злучэння з сеткай Інтэрнэт на абсталяванні Абанента. Для атрымання доступу да Паслугі WLL Абаненту неабходна мець разетку сеткі электрасілкавання і персанальны камп’ютар не далей 1-1,5 метра ад месца ўстаноўкі стацыянарнага бесправаднога тэрмінала. Персанальны камп’ютар Абанента з усталяванымі адпаведнымі драйверамі павінен мець USB-порт. Устаноўка і / або настройка аперацыйнай сістэмы на абаненцкім абсталяванні прадстаўніком Аператара не робіцца. Настройка злучэння з сеткай Інтэрнэт робіцца толькі на адзін камп’ютар Абанента з аперацыйнай сістэмай Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 і русіфікаваным інтэрфейсам.

 

 

3.3 Актывацыя і прадастаўленне Паслугі Wi-Fi

 

3.3.1. Паслуга Wi-Fi аказваецца па картах доступу або віртуальным картах доступу вызначанага наміналу ў адпаведнасці з умовамі дагавора публічнай аферты, а таксама на дагаворнай аснове з падключэннем на ўмовах тарыфных планаў.

3.3.2 Тэрмін дзеяння карт доступу Аператара паказаны на адваротным баку карт. Пасля заканчэння тэрміну дзеяння карты рэшта грашовых сродкаў анулюецца і Абаненту не вяртаюцца.

3.3.3 Для атрымання Паслугі Wi-Fi Абаненту неабходна мець тэрмінальную прыладу з адаптарам Wi-Fi (802.11b / g / n) і ўсталяванай праграмай доступу ў сетку Інтэрнэт. Доступ у сетку Інтэрнэт па тэхналогіі Wi-Fi магчымы толькі ў зонах бесправаднога доступу ў сетку Інтэрнэт, адрасы якіх пералічаны на сайце http://www.byfly.by/_hwf/index.html.

3.3.4 Пры аказанні Паслугі Wi-Fi з дапамогай карт доступу для актывацыі паслугі Абаненту неабходна набыць карту доступу Аператара любога наміналу. Рэалізацыя карт доступу ажыццяўляецца па прад'яўленні дакумента, які сведчыць асобу. Персанальныя звесткі пра карыстальніка (імя, імя па бацьку (калі такое маецца), прозвішча, від і нумар дакумента, які сведчыць асобу, найменне органа, які яго выдаў), а таксама серыя і нумар набываемай карты, улічваюцца прадстаўніком Аператара.

3.3.5 Пры аказанні Паслугі Wi-Fi з дапамогай віртуальных карт доступу для актывацыі паслугі Абаненту неабходна адправіць SMS-паведамленне аператару мабільнай сувязі, з якім у яго заключаны дагавор. Умовы заказу размешчаны на сайтах адпаведных аператараў мабільнай сувязі, а таксама на сайце Аператара па адрасе: http://www.byfly.by/wifi/wifi.

3.3.6 Для атрымання Паслугі Wi-Fi з дапамогай карт доступу (віртуальных карт доступу) Абаненту неабходна з дапамогай браўзэра абаненцкай прылады ўвесці на старонцы аўтарызацыі Імя карыстальніка (login) і Пароль (password), якія знаходзяцца пад ахоўным пластом карты доступу (або атрыманыя праз SMS ), пасля чаго дзейнічаць у адпаведнасці з інструкцыямі, размешчанымі на сайце www.byfly.by.

3.3.7 Пасля першай паспяховай аўтэнтыфікацыі Абанента праз карты доступу (віртуальныя карты доступу) Абаненту аўтаматычна адкрываецца асабісты рахунак у сістэме Аператара, на які залічваецца сума, эквівалентная наміналу актываванай карты. Пры праходжанні рэгістрацыі ў разліковай сістэме Аператара Абаненту прысвойваецца статус «фізічная асоба». Справаздачныя дакументы аб аказанні паслуг Аператарам не выдаюцца.

3.3.8 Пры страце унікальных рэквізітаў доступу Абанент павінен паведаміць пра гэта ў службу тэхнічнай падтрымкі Аператара па тэлефоне службы тэхнічнай падтрымкі, апублікаваным на сайце www.byfly.by. Прэтэнзіі па дзеяннях, учыненых да моманту абвесткі Аператара, не прымаюцца.

3.3.9 Спыненне прадастаўлення Абаненту Паслугі Wi-Fi з дапамогай карт доступу адбываецца пасля дасягнення нулявога балансу асабовага рахунку Абанента або пасля заканчэння тэрміну дзеяння карты доступу.

3.3.10 Пры аказанні Паслугі Wi-Fi на дагаворнай аснове прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты доступу (лагін, пароль, якія пазначаны ў бланку заказу) і інфармуе аб парадку разлікаў. Канцавое абсталяванне Абаненту пры гэтым не выдаецца. Для афармлення дагаворных адносін Абаненту неабходна звярнуцца ў сэрвісны цэнтр (сэрвісны пункт) Аператара.

3.3.11 Пры аказанні Паслугі Wi-Fi з дапамогай карты доступу з аплачаным часам карыстання, аб'ём прадаплочаных хвілін на асабовым рахунку Абанента будзе змяншацца на адну адзінку за кожную поўную (няпоўны) хвіліну злучэння з сеткай Інтэрнэт з кожнага Абаненцкага абсталявання, аўтарызаваных у разліковай сістэме Аператара з ужываннем імя карыстальніка (лагін) для названай карты доступу.

3.3.12 Абанент самастойна робіць настройку злучэння абаненцкага абсталявання, якое дазваляе выхад у сетку Інтэрнэт.

3.3.13 Хуткасць доступу залежыць ад стану радыёканала і ступені загрузкі сеткі (колькасці Абанентаў, якія адначасова працуюць).

3.3.14 Першапачатковая актывацыя тарыфу «Папаўняемая карта Wi-Fi» магчымая пры наяўнасці на асабовым рахунку Абанента сумы не менш за 50 кап.

 

 

3.4 Актывацыя і прадастаўленне Паслугі 2G / 3G

 

3.4.1 Паслуга 2G / 3G аказваецца на дагаворнай аснове. Для афармлення дагаворных адносін Абаненту неабходна звярнуцца ў сэрвісны цэнтр (сэрвісны пункт) Аператара.

3.4.2 Прадстаўнік Аператара афармляе дагаворныя адносіны з Абанентам, выдае яму ўнікальныя рэквізіты доступу (лагін, пароль) і інфармуе аб парадку разлікаў. Аператар не прадастаўляе ў карыстанне Канцавое абсталяванне. Абанент набывае Канцавое абсталяванне, прапанаванае Аператарам або iншай асобай.

3.4.3 Абанент можа карыстацца паслугай 2G / 3G з прымяненнем ўласнага Канцавога абсталявання, якое падтрымлівае такую тэхналогію (гэта значыць без выкарыстання 3G-мадэма Аператара). Калі ўласнае Канцавое абсталяванне Абанента мае праграмныя абмежаванні (на выкарыстанне SIM-карт або пэўных аператараў мабільнай сувязі) Аператар не гарантуе якаснага аказання Паслугі 2G / 3G і не робіць настройкі гэтага абсталявання.

3.4.4 Для атрымання доступу ў сетку Інтэрнэт 3G-мадэм падключаецца да абаненцкага абсталявання (наяўнасць інтэрфейсу USB на абаненцкім абсталяванні абавязкова). На абаненцкім абсталяванні павінны быць устаноўлены адпаведныя драйверы і пры неабходнасці настроены злучэнні згодна інструкцыі Аператара. Ўстаноўка і / або настройка аперацыйнай сістэмы на абаненцкае абсталяванне, у тым ліку настройка злучэння з сеткай Інтэрнэт, Аператарам не робіцца.

3.4.5 Хуткасць доступу залежыць ад стану радыёканала і ступені загрузкі сеткі (колькасці Абанентаў, якія адначасова працуюць).

 

 

3.5 Агульны парадак прадастаўлення / спынення доступу да асноўных Паслуг

 

3.5.1 Пры аказанні Паслуг на дагаворнай аснове з авансавай формай разлікаў, актывацыя ажыццяўляецца Аператарам на працягу сутак пасля атрымання пацвярджэння аплаты ад Абанента, калі іншае не ўказана ў бланку заказу, і на працягу сутак пасля афармлення дагаворных адносін з крэдытнай формай разлікаў, калі іншае не ўказана ў бланку заказу.

3.5.2 Пры афармленні дагаворных адносін на Паслугу ADSL, Паслугу PON на ўмовах тарыфных планаў кругласутачнага нелімітаванага доступу і пакетаў Паслуг пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці ў Аператара Абаненту можа быць прадастаўлена паслуга «Статычны IP-адрас» (версіі 4) з афармленнем дагаворных адносін (у бланку заказу). Абанентам Паслуг Wi-Fi і 2G / 3G заказ статычных IP-адрасоў не даступны. Пры замове паслугі «Статычны IP-адрас» Абанент нясе адказнасць за змяненне ім настроек Канцавога абсталявання, якія могуць пацягнуць несанкцыянаваны доступ да Канцавога абсталявання трэціх асоб і прычыніць карыстальніку фінансавы ўрон. Для падтрымкі IP-адрасавання версіі 6 Абанент абавязаны выкарыстоўваць аперацыйную сістэму MS Windows версіі не ніжэй за 7 ці іншыя аперацыйныя сістэмы з падтрымкай IP-адрасавання версіі 6. Функцыянальнасць IP-адрасавання версіі 6 забяспечваецца пры працы канцавога абсталявання Абанента ў рэжыме маршрутызатара (роутэра).

3.5.2.1 Фактычнае выдзяленне статычных IP-адрасоў ажыццяўляецца ў тэрмін не больш за 72 гадзіны з моманту актывацыі асноўнай Паслугі, у тым ліку пры замове праз «Кабінет карыстальніка» або «Мой Белтэлекам». Выдзяленне статычных IP-адрасоў (версіі 6) ажыццяўляецца з удакладненнем тэхнічнай магчымасці ў тэрмін да 10 рабочых дзён ўключна.

3.5.2.2 Пры наяўнасці ў Абанента статычнага IP-адраса (-оў) і змене аднаго тарыфнага плану кругласутачнага нелімітаванага доступу і / або пакета паслуг на іншы, а таксама пры пераходзе з тарыфнага плану кругласутачнага нелімітаванага доступу на пакет Паслуг ці наадварот выдзелены IP-адрас захоўваецца за Абанентам без збірання платы за прадастаўленне Абаненту статычнага IP-адраса з адраснай прасторы сеткі перадачы даных і без платы за зварот па дзяржаўную рэгістрацыю інфармацыйных рэсурсаў нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнэт, размешчаных на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь. Пры пераходзе са статычных IP-адраса (-оў) версіі 4 на версію 6 з рэсурсаў, якія падлягаюць рэгістрацыі, бярэцца плата за падачу інфармацыі ў РУП "БелДІЭ" пры змене рэгістрацыйных звестак інфармацыйнага рэсурсу Абанента.

3.5.2.3 Дадаткова ў рамках паслугі «Статычны IP-адрас» Абаненту можа быць выдзелена група з 4 або 8 статычных IP-адрасоў (версіі 4), якая ўключае раней выдзелены статычны IP-адрас, альбо той, які выдзяляецца пры звароце. Тарыфікацыя паслугі «Статычны IP-адрас» з выдзяленнем групы адрасоў ажыццяўляецца прапарцыйна выбранай Абанентам колькасці IP-адрасоў у групе згодна з дзеючым тарыфам на гэтую Паслугу. IP-адрасы версіі 6 выдзяляюцца абаненту з маскай падсеткі / 56 і аплатай згодна з дзеючым тарыфам. Адміністраванне вылучанага масіва адрасоў ажыццяўляецца Абанентам самастойна. »

3.5.2.4 Пры выдзяленні статычных IP-адрасоў Абанентам у адпаведнасці з патрабаваннямі міжнароднага рэгулятара (арганізацыі RIPE NCC), Аператар паказвае на сайце RIPE.NET кантактную інфармацыю аб Абаненце, які выкарыстоўвае статычныя IP адрасы, а менавіта - прозвішча і імя Абанента або найменне юрыдычнай асобы, а таксама населены пункт, у якім зарэгістраваны Абанент.

Падпісваючы дагавор (Дадатак) на аказанне паслуг доступу ў сетку Інтэрнэт і / або выдзяленне статычных IP-адрасоў Абанент аўтаматычна згаджаецца з публікацыяй падобных звестак у адкрытым доступе. У адваротным выпадку выдзялене статычных IP-адрасоў не робіцца.

3.5.3 Аказанне Аператарам Паслуг асобам, якія прайшлі ідэнтыфікацыю па лагіне і паролі (у тым ліку праз «Кабінет карыстальніка» або «Мой Белтэлекам»), разглядаецца як аказанне Паслуг Абаненту. Ўсе дзеянні, учыненыя пасля ідэнтыфікацыі, лічацца дзеяннямі Абанента.

3.5.4 У выпадку невыканання Абанентам нормаў карыстання сеткай перадачы даных і доступу ў сетку Інтэрнэт, размешчаных на сайце www.byfly.by, і ажыццяўлення дзеянняў, якія прыносяць шкоду іншым Абанентам, (напрыклад: масавыя рассыланні спаму, сеткавыя хакерскія атакі), Аператар пакідае за сабой права прыняць меры па недапушчэнні такога роду дзеянняў нават да спынення доступу да паслугі.

3.5.5 Зварот або замена няспраўнага канцавога абсталявання ажыццяўляецца Абанентам у службах продажаў Аператара або, па ўзгадненні з Абанентам - пры выездзе спецыяліста непасрэдна да Абанента.

3.5.5.1 Пры замене або вяртанні канцавога абсталявання Абанент абавязаны прадаставіць яго ў камплектацыі, якая адпавядае Акту прыёму-перадачы абсталявання, аформленаму пры заключэнні дагаворных адносін, і ў належным стане (у тым ліку - у чыстым выглядзе, спраўным стане).

3.5.5.2 У выпадку непрыдатнасці канцавога абсталявання пры адсутнасці бачных пашкоджанняў, у тым ліку выкліканых уздзеяннем вонкавага асяроддзя, Абаненту выдаецца спраўнае Канцавое абсталяванне.

3.5.5.3 У выпадку пашкоджання або страты Абанентам асноўнага прылады канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, Абанент пакрывае Аператару страты, якія ўзніклі ў сувязі з гэтым, пасля чаго Абаненту выдаецца спраўнае Канцавое абсталяванне. Парадак і памер кампенсацыі пазначаны на сайце Аператара  www.beltelecom.by.

3.5.5.4 У выпадку пашкоджання Абанентам поўнасцю замартызаванай асноўнай прылады канцавога абсталявання, прадастаўленага Абаненту Аператарам, з Абанента спаганяюцца, звязаныя з гэтым страты, пасля чаго выдаецца спраўнае абсталяванне. У выпадку згубы поўнасцю замартызаванай асноўнай прылады канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, Абанент пакрывае Аператару страты,  якія ўзніклі ў сувязі з гэтым, пасля чаго выдаецца спраўная прылада. Парадак і памер кампенсацыі указаны на сайце Аператара  www.beltelecom.by.

3.5.5.5 У выпадку пашкоджання толькі блока сілкавання і / або іншых камплектуючых (пашкоджанні, якія сведчаць пра падзенне або нядбайнае выкарыстанне), Абанент пакрывае рынкавы кошт блока сілкавання і / або іншых камплектуючых. Парадак і памер кампенсацыі пазначаны на сайце Аператара www.beltelecom.by.

3.5.5.6 Калі на блок сілкавання, выдадзены Аператарам, скончыўся гарантыйны тэрмін, а Абанент вяртае камплект абсталявання з блокам сілкавання, выдадзены не Аператарам, і яго тэхнічныя характарыстыкі цалкам адпавядаюць характарыстыкам згубленага блока сілкавання, Аператар можа прыняць гэты блок сілкавання наўзамен раней выдадзенага.

3.5.6 Каб пазбегнуць пашкоджанняў канцавога абсталявання, прадастаўленага Аператарам, выкліканых уплывам метэаралагічных з'яў (навальнічныя разрады і да т.п.), Абанент павінен выключаць яго з сеткі электрасілкавання і тэлефоннай сеткі пры ўзнікненні такіх умоў.

3.5.7. Абанент самастойна прымае рашэнне аб выкарыстанні тэхналогіі бесправаднога доступу Wi-Fi для злучэння некалькіх прылад (напрыклад - тэлевізараў, ноўтбукаў, сеткавых прайгравальнікаў і інш.) у сетку; самастойна настройвае (пры адмове ад платнай настройкі ў адпаведнасці з п.3.1.2.2. гэтага Парадку) падобнае абсталяванне і нясе адказнасць за настройку бяспекі злучэння з выкарыстаннем бесправадных тэхналогій, у прыватнасці - Wi-Fi.

3.5.8 Аператар прадастаўляе статыстыку па аказаных Паслугах (акрамя Паслугі Wi-Fi пры доступе з дапамогай карт доступу) і атрыманых плацяжах за пэўны перыяд часу, але не больш чым за 3-ы месяцы з дапамогай замовы статыстыкі Абанентам праз «Кабінет карыстальніка», размешчаны па адрасе http : //issa.beltelecom.by, або па пісьмовым звароце Абанента.

3.5.9 Умовы поўнага спынення прадастаўлення Абаненту Паслуг пры прадастаўленні іх на дагаворнай аснове вызначаюцца дагаворнымі адносінамі на прадастаўленне Паслуг, а таксама адпаведнымі нарматыўнымі прававымі актамі.

3.5.10 Аператар мае права інфармаваць Абанента аб існуючых і новых паслугах Аператара пры дапамозе тэлефоннай, тэлекснай, факсімільнай электрасувязі, электроннай пошты і паштовай сувязі.

3.5.11 Абанент аплачвае кошт электраэнергіі, якая спажываецца канцавым абсталяваннем, што выкарыстана для атрымання Паслуг.

3.5.12 Аператар прадастаўляе паслугу «Зварот па дзяржаўную рэгістрацыю інфармацыйных рэсурсаў нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнэт, размешчаных на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь» (пры выдачы статычных IP-адрасоў) - афармляе заяўку і накіроўвае яе ў рэгіструючы орган.

 

3.6 Змена тарыфнага плану

 

3.6.1 Абанент мае права змяніць тарыфны план не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план пры звароце да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на змену тарыфнага плану (за выключэннем змены тарыфнага плану пры падключэнні на ўмовах акцыі). Змена тарыфнага плана ажыццяўляецца пры станоўчым балансе асабовага рахунку. Пры змене Абанентам тарыфнага плана раз у два месяцы або часцей, а таксама ў час дзеяння акцыі, Аператар пакідае за сабой права ўстанаўліваць пачатак дзеяння змененага тарыфнага плана з пачатку наступнага каляндарнага месяца.

3.6.2 Абанент мае права змяніць тарыфны план не раней, чым праз 30 дзён пасля падключэння або пераходу на дзеючы тарыфны план самастойна ў «Кабінеце карыстальніка» або «Мой Белтэлекам», але не раней, чым з пачатку наступнага каляндарнага месяца.

3.6.3 Пры змене тарыфнага плана з павышэннем хуткасці праз «Кабінет карыстальніка» або «Мой Белтэлекам» Абаненту неабходна звярнуцца ў службу тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне 123 (кругласутачна) або ў Сэрвісны цэнтр Аператара для ўдакладнення тэхнічнай магчымасці змены тарыфнага плану. Калі такога звароту Абанентам не рабілася, Аператар не гарантуе якасць Паслугі.

3.6.3.1 Пры змене тарыфнага плану праз «Кабінет карыстальніка» або «Мой Белтэлекам» магчымы абмежаванні, звязаныя з немагчымасцю забяспечыць патрэбныя параметры Паслугі з-за тэхналогіі перадачы даных, якая ўжываецца Абанентам , і, адпаведна, з пералікам даступных для выбару тарыфных планаў.

3.6.4 Пры змене Абанентам тарыфнага плану з павышэннем хуткасці насуперак тэхнічнай магчымасці Аператар не нясе адказнасці за ўказанае дзеянне і не робіць пераразлік.

3.6.5 Па факце звароту Абанента Аператар пакідае за сабой права змены тарыфнага плану ў выпадку неадпаведнасці хуткасці абранага ім тарыфнага плану і тэхнічнай магчымасці прадастаўлення Паслугі.

3.6.6 Пры закрыцці Аператарам архіўных тарыфных планаў Абаненту неабходна праз «Кабінет карыстальніка», «Мой Белтэлекам» альбо ў сэрвісным цэнтры змяніць тарыфны план на адзін з актуальных з улікам тэхнічнай магчымасці абаненцкай лініі. Для ўдакладнення тэхнічнай магчымасці неабходна звярнуцца ў службу «123». У адваротным выпадку архіўны тарыфны план аўтаматычна пераводзіцца на актуальны тарыфны план паводле меркавання Аператара.

 

3.7 Прадастаўленне дадатковых паслуг

 

3.7.1 У дадатак ды абранага тарыфнага плану Абанент Паслугі ADSL, Паслугі PON Можа выбраць дадатковыя паслугі Ў любым ІХ спалучэнні Ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.

3.7.2 Апісанне дадатковых паслуг І тарыфы на ІХ размешчаны на сайце Аператара www.byfly.by.

3.7.3 Дадатковыя паслугі антывіруснай аховы прадастаўляюцца з адвольнай даты пры звароце да прадстаўніка Аператара, самастойный замове праз дадатак «Мой Белтэлекам». Пры самастойнай замове ў «Кабінеце карыстальніка» паслугі даступныя толькі з бягучай даты. Настройку антывіруснай аховы на абаненцкіх прыладах Абанента Аператар не робіць.

3.7.4 Належнае аказанне паслуг антывіруснай аховы магчыма ў тым выпадку, калі персанальны камп’ютар Абанента адпавядае вызначаным тэхнічным патрабаванням. Патрабаванні да камп’ютара Абанента вызначаюцца абраным праграмным забеспячэннем і публікуюцца на сайце вытворцы праграмнага забеспячэння і / або Аператара

3.7.5 У выпадку ўзнікнення перабояў у працы праграмных прадуктаў, якія прадстаўляюцца ў рамках дадатковых паслуг антывіруснай аховы, Абанент звяртаецца ў службу тэхнічнай падтрымкі вытворцы праграмных прадуктаў. Звесткі аб службе тэхнічнай падтрымкі па пытаннях функцыянавання праграмных прадуктаў размешчаны на сайце Аператара www.byfly.by.

3.7.6 Пры адключэнні асноўных Паслуг, якія забяспечваюць доступ у сетку Інтэрнэт, аказанне дадатковых паслуг, у тым ліку паслуг антывіруснай аховы і паслуг «Бацькоўскі кантроль» спыняецца.

3.7.7 Дадатковыя паслугі «Бацькоўскі кантроль» даюцца з адвольнай даты пры звароце да прадстаўніка Аператара, самастойнай замове праз дадатак «Мой Белтэлекам». Пры самастойнай замове ў «Кабінеце карыстальніка» паслугі даступныя толькі з бягучай даты.

3.7.8 Пры заказе або адмове ад паслугі «Бацькоўскі кантроль» сесія з сеткай Інтэрнэт перарываецца. Калі Канцавое абсталяванне, якое выдадзена Абаненту Аператарам, знаходзіцца ў рэжыме «router», то паўторнае злучэнне робіцца аўтаматычна. Калі Канцавое абсталяванне, якое выдадзена Абаненту Аператарам, знаходзіцца ў рэжыме «bridge», то Абаненту неабходна пасля разрыву сесіі ўстанавіць злучэнне з сеткай Інтэрнэт паўторна.

3.7.9 Абмежаванне доступу (фільтраванне) да непажаданага Інтэрнэт-кантэнту ў рамках дадатковай паслугі «Бацькоўскі кантроль» ажыццяўляецца на падставе каталога, у якім усе Інтэрнэт-рэсурсы разбітыя па катэгорыях. Стварэнне і актуалізацыя гэтага каталога, а таксама размеркаванне рэсурсаў па катэгорыях ажыццяўляецца пастаўшчыком абсталявання для паслугі «Бацькоўскі кантроль». Ніякія змены ў каталогу (даданне або выдаленне Інтэрнэт-рэсурсаў у каталогу, змяненне катэгорыі Інтэрнэт-рэсурсу, перагрупоўка катэгорый) Аператарам не робяцца. Спіс сайтаў, якія падлягаюць фільтрацыі, у адкрытым выглядзе не публікуецца.

3.7.10 Выбар катэгорый Інтэрнэт-сайтаў для фільтрацыі Інтэрнэт-кантэнту з існуючага каталога Аператар ажыццяўляе па сваім меркаванні і ў адпаведнасці з наяўнай тэхнічнай магчымасцю. Спіс катэгорый сайтаў, па якіх ажыццяўляецца фільтраванне непажаданага Інтэрнэт-кантэнту, вызначаецца выбраным тарыфным планам. Персанальныя спісы фільтрацыі для Абанентаў не ствараюцца, даданне / выдаленне катэгорый і асобных Інтэрнэт-рэсурсаў са спісаў фільтрацыі па зваротах Абанентаў не робіцца.

3.7.11 Пры выкарыстанні абанентам паслугі «Бацькоўскі кантроль» фільтраванне непажаданага Інтэрнэт-кантэнту ажыццяўляецца для ўсіх абаненцкіх прылад, якія выкарыстоўваюць падключэнне да сеткі Інтэрнэт праз абсталяванне, якое выдадзена Абаненту Аператарам.

3.7.12 Дадатковая паслуга «Турба-кнопка» даецца толькі фізічным асобам, якія выкарыстоўваюць Паслугу PON па тарыфных планах групы «Рэкорд», або ў складзе пакетаў паслуг «ЯСНА» з хуткасцю не больш за 75 Мбіт/с, шляхам самастойнай замовы Абанентам праз «Кабінет карыстальніка» або«Мой Белтэлекам».

3.7.13 Для Абанентаў Паслугі ADSL, Паслугі PON, якія з'яўляюцца фізічнымі асобамі, даступная дадатковая паслуга «Відэакантроль». Паслуга «Відэакантроль» аказваецца на ўмовах, устаноўленых Парадкам аказання паслугі «Відэакантроль» у жылых дамах, размешчаным на сайце Аператара www.beltelecom.by.

 

 

 

4 Аплата Паслуг і парадак фарміравання налічэнняў

 

4.1 Аказанне Паслуг на дагаворнай аснове

 

4.1.1 Аплата Паслуг, у тым ліку паслугі "Зварот па дзяржаўную рэгістрацыю інфармацыйных рэсурсаў нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнэт, размешчаных на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь», робіцца Абанентам на ўмовах і ў тэрміны, вызначаныя дагаворнымі адносінамі, гэтым Парадкам і ў адпаведнасці з зацверджанымі Аператарам тарыфамі , а таксама з улікам патрабаванняў адпаведных нарматыўных прававых актаў.

4.1.2 Для аплаты Паслуг юрыдычнымі асобамі або індывідуальнымі прадпрымальнікамі магчыма прымяненне як крэдытнай, так і авансавай формы аплаты. Для аплаты Паслуг фізічнымі асобамі прымяняецца толькі авансавая форма аплаты.

4.1.3 Спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку Абанента ажыццяўляецца ў адпаведнасці з умовамі выбранага тарыфнага плана.

4.1.3.1 Даданне дадатковых паслуг і змена тарыфных планаў Паслугі ажыццяўляецца Аператарам толькі пры наяўнасці станоўчага балансу на асабовым рахунку Абанента альбо пры адсутнасці запазычанасці.

4.1.4 Перыяд аказання Паслуг роўны каляндарным месяцу. Перыяд аказання дадатковых паслуг вызначаецца дзеючымі тарыфамі на Паслугі.

4.1.5 Абаненцкая плата для ўсіх тарыфных планаў, у тым ліку за дадатковыя паслугі, спісваецца з асабовага рахунку штодзённа роўнымі долямі на працягу перыяду аказання Паслуг. Пры падключэнні Абанента не з пачатку каляндарнага месяца абаненцкая плата спісваецца толькі за фактычна адпрацаваную колькасць дзён, а рэшта сродкаў пераносіцца на наступны перыяд. Пры падключэнні Абанента да дадатковых паслуг з аплатай за факт прагляду, спісанне грашовых сродкаў з асабовага рахунку ажыццяўляецца ў аб'ёме поўнага кошту замоўленага аўдыёвізуальнага творы ў момант замовы. Пры падключэнні Абанента да дадатковых паслуг, перыяд аказання якіх роўны суткам, суткі падключэння і суткі адключэння ўваходзяць у перыяд аказання паслугі, і спісанне грашовых сродкаў за гэтыя перыяды робіцца ў поўным аб'ёме.

4.1.6 Пры падключэнні Абанента на ўмовах тарыфных планаў з аплачаным трафікам не спачатку каляндарнага месяца, увесь аб'ём трафіку, прадугледжаны тарыфным планам, прадастаўляецца Абаненту з моманту падключэння і да заканчэння перыяду аказання Паслуг. Нявыкарыстаны да канца каляндарнага месяца перадаплочаны трафік не сумуецца і на наступныя месяцы не пераносіцца.

4.1.7 Пры прадастаўленні Паслугі 2G / 3G на ўмовах тарыфных планаў групы «Мобіл» начны трафік прадастаўляецца з 23.00 да 7.00. Для атрымання бонуснага трафіку Абанент павінен пачаць новую сесію з сеткай Інтэрнэт ва ўказаны часавы інтэрвал.

4.1.8 Абанент мае магчымасць папаўняць асабовы рахунак любой сумай на сваё меркаванне.

4.1.9 Абанент самастойна выбірае спосаб аплаты Паслуг з тэхнічна даступных варыянтаў:

· наяўны разлік;

· безнаяўны разлік, у тым ліку з выкарыстаннем банкаўскіх карт;

· з дапамогай карт экспрэс-аплаты;

· з дапамогай віртуальных карт экспрэс-аплаты.

4.1.10 Пры авансавай форме разлікаў Абаненту даступны сэрвіс «Абяцаны плацёж». Рэгістрацыя «Абяцанага плацяжу» робіцца Абанентам самастойна праз «Кабінет карыстальніка» або «Мой Белтэлекам». Максімальная сума абяцанага плацяжу указана пры замове. Калі на працягу пяці дзён з моманту заказу сэрвісу «Абяцаны плацёж» Абанент не пацвердзіць яго рэальнай аплатай, то сума абяцанага плацяжу спісваецца з асабовага рахунку Абанента. Увод новага «Абяцанага плацяжу» будзе немагчымы да пагашэння Абанентам ўзнікшай запазычанасці.

4.1.11 Пры авансавай форме разлікаў за Паслугу, што аказваецца на дагаворнай аснове, Абанент папярэджваецца аб памяншэнні астатку на асабовым рахунку менш 1,00 руб. па адрасе электроннай пошты, паказаным у бланку заказу.

4.1.12 Пры авансавай форме разлікаў за Паслугу, што аказваецца на дагаворнай аснове, доступ да Паслугі часова спыняецца, у тым ліку да паслуг «Бацькоўскі кантроль» і паслуг антывіруснай аховы, у выпадку нулявога або адмоўнага балансу асабовага рахунку.

4.1.13 Пры крэдытнай форме разлікаў за Паслугу, што аказваецца на дагаворнай аснове, доступ да Паслугі часова спыняецца, калі Паслуга не аплачана да 1-га дня месяца, наступнага за месяцам выстаўлення рахунку.

4.1.14 Абанент паслуг ADSL, PON, WLL, 2G / 3G не вызваляецца ад абанементнай платы на перыяд часовага спынення доступу да паслуг (пры аказанні Паслуг на дагаворнай аснове) з прычын:

· нулявога або адмоўнага балансу асабовага рахунку пры авансавай сістэме разлікаў;

· неаплаты рахунку пры крэдытнай сістэме разлікаў.

Налічэнне абанементнай платы робіцца да канца бягучага каляндарнага месяца. З пачатку новага каляндарнага месяца да даты ўключэння абаненцкая плата не налічваецца.

Для Паслугі Wi-Fi, якая аказваецца на дагаворнай аснове на ўмовах тарыфных планаў, налічэнне абанементнай платы спыняецца з моманту пераводу Аператарам Паслугі ў прымусовую блакіроўку па прычыне нулявога або адмоўнага балансу асабовага рахунку.

4.1.15 Абанент самастойна кантралюе стан асабовага рахунку і спажытага трафіку з дапамогай «Кабінета карыстальніка», размешчанага па адрасе http://issa.beltelecom.by або праз «Мой Белтэлекам».

4.1.16 Доступ да паслуг, у тым ліку паслуг «Бацькоўскі кантроль» і паслуг антывіруснай аховы, аднаўляецца пасля папаўнення асабовага рахунку Абанента да утварэння станоўчага балансу рахунку.

4.1.17 Заказ паслугі «Турба-кнопка» магчымы пры балансе асабовага рахунку Абанента не менш 2руб.50коп. Пры замове паслугі «Турба-кнопка» з асабовага рахунку Абанента спісваецца сума, прадугледжаная тарыфамі для абранага часавага інтэрвалу. Спісанне ажыццяўляецца аднаразова (разавым плацяжом) у поўным аб'ёме. Павелічэнне хуткасці доступу ў сетку Інтэрнэт ажыццяўляецца на працягу 15-ці хвілін з моманту заказу паслугі «Турба-кнопка». Датэрміновая адмову ад паслугі «Турба-кнопка» не прадугледжваецца.

4.1.18 У выпадку ўзнікнення запазычанасці па аплаце Паслугі ADSL, Паслугі PON захоўваецца толькі доступ да сайта www.byfly.by і ў «Кабінет карыстальніка», размешчаны па адрасе http://issa.beltelecom.by. Пасля паступлення аплаты, дастатковай для утварэння станоўчага балансу асабовага рахунку, аказанне Паслуг аднаўляецца.

4.1.19 Трафік, спажыты Абанентам паслугі антывіруснай аховы пры загрузцы праграмнага забеспячэння антывіруснай аховы і яго абнаўленняў, тарыфікуецца ў адпаведнасці з умовамі выбранага тарыфнага плану асноўнай Паслугі.

4.1.20 Пры прадастаўленні паслугі «Прадастаўленне адраснай прасторы» бярэцца ўсталявальная плата за кожны прадастаўлены статычны публічны IP-адрас згодна дзеючым тарыфам на паслугі сеткі перадачы даных. Усталявальная плата за паслугу «Прадастаўленне адраснай прасторы» спісваецца з асабовага рахунку Абанента ў момант актывацыі Паслугі.

4.1.21 Аператар робіць пераразлік абанементнай платы (карэкціроўку налічэнняў) за перыяд адсутнасці доступу да Паслугі ў выпадку няспраўнасці сеткі электрасувязі не па віне Абанента больш за 24 гадзіны для гарадской сеткі электрасувязі і 48 гадзін для сельскай сеткі электрасувязі з моманту рэгістрацыі заяўкі Абанента аб адсутнасці доступу да паслугі (аб нездавальняючай якасці Паслугі) у службе тэхнічнай падтрымкі Аператара.

 

4.2 Добраахвотная блакіроўка Паслуг на дагаворнай аснове

 

4.2.1 Абанент (акрамя Абанентаў Паслугі 2G / 3G і абанентаў тарыфнага плану «Папаўняемая карта Wi-Fi») можа часова заблакаваць доступ да паслуг без збірання абанементнай платы. Добраахвотная блакіроўка доступу да Паслугі прадастаўляецца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на блакіроўку, самастойна праз «Кабінет карыстальніка» (толькі з бягучай даты), або з выкарыстаннем прыкладання «Мой Белтэлекам», у якім магчымы выбар даты пачатку прадастаўлення блакавання.

4.2.2 Добраахвотная блакіроўка прадастаўляецца на 15 або 30 каляндарных дзён. Сумарны час прадастаўлення добраахвотнай блакіроўкі складае 30 каляндарных дзён у год.

4.2.3 Пры добраахвотнай блакіроўцы Паслугі доступу ў сетку Інтэрнэт дадатковыя Паслугі (антывірусная абарона, «Бацькоўскі кантроль» і інш.) блакуюцца аўтаматычна.

4.2.4 Абаненты, падключаныя на ўмовах групы тарыфных планаў «Школьны», могуць заблакаваць доступ да паслуг без збірання абанементнай платы на тэрмін да 3 (трох) месяцаў, але толькі ў перыяд з 1 чэрвеня па 31 жніўня ўключна. Гэты від блакіроўкі можа быць усталяваны толькі пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і пасля падпісання бланка замовы на блакіроўку.

4.2.5 Абавязковай умовай актывацыі добраахвотнай блакіроўкі з'яўляецца наяўнасць станоўчага балансу на асабовым рахунку на дату пачатку блакавання.

4.2.6 Датэрміновае спыненне добраахвотнай блакіроўкі магчыма пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на зняцце блакіроўкі, а таксама самастойна праз «Кабінет карыстальніка» (толькі з бягучай даты), або з выкарыстаннем дадатка «Мой Белтэлекам», у якім магчымы выбар даты заканчэння прадастаўлення блакіроўкі.

4.2.7 Пры датэрміновым спыненні добраахвотнай блакіроўкі па жаданні Абанента нявыкарыстаныя дні блакіроўкі не аднаўляюцца і ўлічваюцца ў поўным аб'ёме.

 

4.3 Платная блакіроўка Паслуг на дагаворнай аснове

 

4.3.1 Дадаткова да добраахвотнай блакіроўкі Абанент можа замовіць платную паслугу "Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт». Платная паслуга «Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт» (акрамя абанентаў Паслугі 2G / 3G і абанентаў тарыфнага плану «Папаўняемая карта Wi-Fi») прадастаўляецца пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу, альбо самастойна праз «Кабінет карыстальніка» (толькі з бягучай даты), або з выкарыстаннем дадатка «Мой Белтэлекам», у якім магчымы выбар даты пачатку прадастаўлення блакіроўкі.

4.3.2 Паслуга прадастаўляецца на 15, 30 або 45 каляндарных дзён у год. Сумарны час карыстання паслугай «Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт» складае 45 каляндарных дзён у год.

4.3.3 Пры заказе платнай паслугі «Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт» дадатковыя Паслугі (антывірусная абарона, «Бацькоўскі кантроль» і інш.) блакуюцца аўтаматычна.

4.3.4 Абавязковай умовай замовы платнай паслугі «Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт» з'яўляецца наяўнасць на дату замовы на асабовым рахунку грашовых сродкаў у памеры, дастатковым для аплаты паслугі «Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт».

4.3.5 Аплата паслугі «Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт» ажыццяўляецца ў выглядзе разавага спісання сродкаў у момант яе актывацыі ў адпаведнасці з дзеючымі тарыфамі.

4.3.6 Датэрміновае спыненне паслугі «Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт» магчыма пры звароце Абанента да прадстаўніка Аператара і падпісанні бланка заказу на зняцце блакіроўкі, а таксама самастойна праз «Кабінет карыстальніка» (толькі з бягучай даты), або з выкарыстаннем дадатка «Мой Белтэлекам », у якім магчымы выбар даты заканчэння прадастаўлення блакіроўкі.

4.3.7 Пры датэрміновым спыненні добраахвотнай платнай блакіроўкі па жаданні Абанента грашовыя сродкі, сьпісаныя за прадастаўленне паслугі «Блакіроўка доступу ў сетку Інтэрнэт», Абаненту не вяртаюцца, нявыкарыстаныя дні блакавання не аднаўляюцца і ўлічваюцца ў поўным аб'ёме.

4.4 Пры аказанні Паслугі 2G / 3G і страце 3G-мадэма, SIM-карты Абанент можа ажыццявіць блакаванне SIM-карты, патэлефанаваўшы у службу тэхнічнай падтрымкі Аператара і пацвердзіўшы запатрабаваную Аператарам інфармацыю.

4.4.1 Блакаваць / разблакаваць паслугу можа толькі Абанент, з якім аформлены дагаворныя адносіны на гэтую паслугу.

4.4.2 Блакаванне SIM-карты Абанента Паслугі 2G / 3G з мэтай яе замены або аднаўлення па прычыне страты ажыццяўляецца на тэрмін не больш за 30 (трыццаць) каляндарных дзён. На працягу гэтага часу Абанент павінен звярнуцца да Аператара для замены SIM-карты альбо скасавання дагавора. Па заканчэнні пазначанага тэрміну ў выпадку адсутнасці зваротаў Абанента дагавор з Абанентам скасоўваецца Аператарам ў аднабаковым парадку.

4.4.3 Замена SIM-карты (выдача новай) і зняцце блакіроўкі аплачваюцца ў адпаведнасці з зацверджанымі тарыфамі пры звароце Абанента ў сэрвісны цэнтр (сэрвісны пункт) Аператара і прад'яўленні дакументаў, якія сведчаць асобу.

4.5 Інфармацыя аб дзеючых тарыфах на Паслугі даступная на сайце Аператара www.byfly.by.

 

 

5 Тэхнічнае абслугоўванне і падтрымка Абанентаў

 

5.1 Планавае тэхнічнае абслугоўванне

 

5.1.1 Аператар плануе і ажыццяўляе перыядычнае тэставанне, наладку і рамонт абсталявання, неабходнага для забеспячэння якаснага прадастаўлення Паслуг.

5.1.2 Магчымыя перапынкі прадастаўлення Паслуг абумоўлены неабходнасцю правядзення на абсталяванні Аператара перыядычных планава-прафілактычных работ, рамонтна-аднаўленчых работ, а таксама ўмовамі надвор’я і іншымі фактарамі, якія ўплываюць на распаўсюджванне радыёсігналу.

5.1.3 Інфармацыя пра час і працягласці планава-прафілактычных работ размяшчаецца на сайце www.byfly.by.

 

5.2 Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў

 

5.2.1 Служба тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслуг функцыянуе на базе службаў тэлефоннай сувязі Аператара.

5.2.2 Зварот да службы тэхнічнай падтрымкі Абанентаў Паслуг ажыццяўляецца па тэлефонным нумары 123 або нумары, указаным ў аформленых дагаворных адносінах на Паслугі.

5.2.3 Падчас кансультацыі у момант звароту да службы тэхнічнай падтрымкі Абаненту патрабуецца знаходзіцца ў непасрэднай блізкасці ад наладжваемага абсталявання. У адваротным выпадку Аператар мае права адмовіць у тэхнічнай падтрымцы.

5.2.4 Служба тэхнічнай падтрымкі Аператара дае кансультацыі па настройцы злучэння з сеткай Інтэрнэт толькі для аперацыйных сістэм Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 з русіфікаваным інтэрфейсам.

5.2.5 Дадатковыя настройкі абаненцкага і канцавога абсталявання, лакальнай сеткі, бесправаднога доступу Wi-Fi Абанент робіць самастойна. Служба тэхнічнай падтрымкі Аператара кансультацыі па ўказаных дзеянням не робіць.

5.2.6 Пры выкарыстанні Абанентам Паслугі 2G / 3G у якасці канцавога абсталявання прылад, адрозных ад тых, якія рэалізуюцца Аператарам, служба тэхнічнай падтрымкі Аператара кансультацыю па настройцы злучэння з сеткай Інтэрнэт не дае.

 

 

6 Прад'яўленне рэкламацый, вырашэнне рознагалоссяў

 

6.1 Пры выкананні або неналежным выкананні Аператарам абавязацельстваў, указаных у дагаворных адносінах на прадастаўленне Паслуг, Абанент мае права прад'явіць рэкламацыю Аператару.

6.2 Рэкламацыя прад'яўляецца ў пісьмовым выглядзе.

6.3 Аператар разглядае рэкламацыю Абанента згодна з патрабаваннямі заканадаўства і стандартаў прадпрыемства па разглядзе зваротаў карыстальнікаў.

6.4 Рознагалоссі, звязаныя з дагаворнымі адносінамі, якія не могуць быць вырашаныя бакамі шляхам перамоваў, а таксама ў парадку разгляду рэкламацый, разглядаюцца ў судовым парадку ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

 

 

7 Унясенне змяненняў і ўвядзенне ў дзеянне Парадку

 

7.1 Гэты Парадак устанаўліваецца Аператарам самастойна.

7.2 Аператар мае права па сваім меркаванні ўносіць змены (дапаўненні) у дадзены Парадак, публікуючы гэты Парадак з улікам унесеных змяненняў і / або дапаўненняў на сайце Аператара www.byfly.by.

7.3 Гэты Парадак уступае ў сілу з даты, названай пры яго размяшчэнні на сайце Аператара www.byfly.by.